
WELKOM BIJ HET
HIGH IMPACT EXPERT EVENT 2020
DAG 3
Play the game – The name of the game is ACTION!
Arnon Barnes is een internationaal spreker, investeerder, performance trainer and business mentor. In de afgelopen 7 jaar heeft hij wereldwijd méér dan 90.000 ondernemers getraind in méér dan 65 landen. Arnon heeft het podium gedeeld met andere zeer bekende "thought-leaders" zoals Robert Kiyosaki (de auteur van bestseller Rich dad poor dad,) Les Brown, T. Harv Eker en Jordan Belfort ( The wolf of Wallstreet). Vanaf zijn 28ste had hij zijn eerste miljoenen bedrijf en nu leert hij ook jou de mindset van een winnaar!

Bouw systematisch aan je "relational capital" en zet deze om in pure winst.
Christiaan Bouwmeester is directeur van "InQuisitive" het meest vernieuwende testbedrijf van Nederland. Met zijn krachtige strategieën weet hij snel contact te leggen met key beslissers om zo met gemak opdrachten binnen te halen. Christiaan laat je precies zien hoe je zijn methodiek kunt kopiëren om zo een langdurig waardevol en sterk netwerk op te bouwen. Een netwerk waar je op kan rekenen in zowel goede als slechte tijden.
Christiaan Bouwmeester is directeur van "InQuisitive" het meest vernieuwende testbedrijf van Nederland. Met zijn krachtige strategieën weet hij snel contact te leggen met key beslissers om zo met gemak opdrachten binnen te halen. Christiaan laat je precies zien hoe je zijn methodiek kunt kopiëren om zo een langdurig waardevol en sterk netwerk op te bouwen. Een netwerk waar je op kan rekenen in zowel goede als slechte tijden.

Wat je niet vraagt aan je klant en je wel moet weten.
Frans Reichardt staat bekend als de "klantenluisteraar". Met zijn boeken en keynotes heeft hij wereldwijd duizenden bedrijven geïnspireerd om op de juiste manier te luisteren naar de diepste verlangens van hun klanten. Met zijn nieuwste boek "Kus de cactus" laat hij je zien hoe je een "listening mindset" ontwikkelt waardoor jij de verwachting van je klanten overtreft.
Frans Reichardt staat bekend als de "klantenluisteraar". Met zijn boeken en keynotes heeft hij wereldwijd duizenden bedrijven geïnspireerd om op de juiste manier te luisteren naar de diepste verlangens van hun klanten. Met zijn nieuwste boek "Kus de cactus" laat hij je zien hoe je een "listening mindset" ontwikkelt waardoor jij de verwachting van je klanten overtreft.

Beïnvloed je klanten met de beste technieken uit de toegepaste psychologie.
Mischa Coster is mediapsycholoog, auteur en eigenaar van diverse bedrijven. Hij helpt ondernemingen om de klantreis te optimaliseren. Hij gebruikt zijn kennis en inzichten op het gebied van de sociale psychologie, massapsychologie en mediapsychologie. Door zijn heldere vertaling naar de praktijk kan ook jij deze technieken gemakkelijk toepassen.
Mischa Coster is mediapsycholoog, auteur en eigenaar van diverse bedrijven. Hij helpt ondernemingen om de klantreis te optimaliseren. Hij gebruikt zijn kennis en inzichten op het gebied van de sociale psychologie, massapsychologie en mediapsychologie. Door zijn heldere vertaling naar de praktijk kan ook jij deze technieken gemakkelijk toepassen.

Krijg een oneerlijke voorsprong op je concurrentie.
Michael Koenka is een veelgevraagd pitch consultant en businessmentor voor tal van start-ups en scale-ups voor onder andere het bekende "Y combinator". Zijn tagline is " Influence anyone, anytime". Door zijn ervaring weet hij exact waar het bedrijven aan schort, juist tijdens deze crisis. Het antwoord is makkelijker dan je denkt. Het is gelukkig niet te laat om je bedrijf aan te passen naar de nieuwe wereld.
Michael Koenka is een veelgevraagd pitch consultant en businessmentor voor tal van start-ups en scale-ups voor onder andere het bekende "Y combinator". Zijn tagline is " Influence anyone, anytime". Door zijn ervaring weet hij exact waar het bedrijven aan schort, juist tijdens deze crisis. Het antwoord is makkelijker dan je denkt. Het is gelukkig niet te laat om je bedrijf aan te passen naar de nieuwe wereld.

NEUROMARKETING IN OVERDRIVE
Tim Zuidgeest is een energieke keynote spreker en en neuromarketeer. Hij helpt bedrijven om met behulp van de beste neuromarketingtechnieken de onbewuste "koopknoppen" bij hun klanten in te drukken. Grote bedrijven zoals Nike, Coca Cola en Google maken gretig gebruik van zijn inzichten. Heb jij niet het budget van deze grote spelers? Geen nood. Tim maakt de kennis ook voor het MKB en ZZP-ers makkelijk toegankelijk.
Tim Zuidgeest is een energieke keynote spreker en en neuromarketeer. Hij helpt bedrijven om met behulp van de beste neuromarketingtechnieken de onbewuste "koopknoppen" bij hun klanten in te drukken. Grote bedrijven zoals Nike, Coca Cola en Google maken gretig gebruik van zijn inzichten. Heb jij niet het budget van deze grote spelers? Geen nood. Tim maakt de kennis ook voor het MKB en ZZP-ers makkelijk toegankelijk.

De grootste fout die je maakt in branding.
Marieke Pijler is branding en marketing specialist. Zij traint marketeers binnen de Rijksoverheid, KLM, Shell en KPN. Ze weet exact wat jij moet doen om op te vallen tussen alle schreeuwende andere merken. Er mist iets cruciaals in je positionering waardoor jij nooit gekozen zal worden. Voeg dit toe, en de verkoop gaat vanzelf. Laat het weg en je blijft verdwalen in de middenmoot. Marieke is zakenvrouw van het jaar en werkt alleen met de allerbesten. Kan jij het aan om naar de top te gaan?
Marieke Pijler is branding en marketing specialist. Zij traint marketeers binnen de Rijksoverheid, KLM, Shell en KPN. Ze weet exact wat jij moet doen om op te vallen tussen alle schreeuwende andere merken. Er mist iets cruciaals in je positionering waardoor jij nooit gekozen zal worden. Voeg dit toe, en de verkoop gaat vanzelf. Laat het weg en je blijft verdwalen in de middenmoot. Marieke is zakenvrouw van het jaar en werkt alleen met de allerbesten. Kan jij het aan om naar de top te gaan?

Spreek als een aandachtsrover op het podium.
Daan Hamaker is presentatie-specialist en helpt sprekers om met meer gemak, handvatten en impact te laten presenteren. Daan heeft speciaal voor het High Impact Expert Event een training gemaakt waardoor jij een echte aandachtsrover wordt. Een Aandachtsrover is een spreker die de aandacht grijpt en dat is in deze drukke tijd hard nodig. Hoe ga je anders je belangrijke boodschap overbrengen? De tijd van "op goed geluk" is voorbij. Je gaat nu aan de slag met een duidelijk stappenplan.